Rödvin

Nu har jag o älsk precis utfodrat oss. Vi intalade oss om att det var lill-lördag idag, så då får man dricka vin till maten. Först när han fick upp korken insåg vi att det var torsdag.

Det är lite lustigt att man hela tiden försöker hitta på ursäkter att dricka. Dricker man alkohol, helt utan anledning, ja då är du alkis. Men är det helg, bröllop, fest, ja ni fattar, då jävlar är det den som inte kräks som vinner. Fullast kör.

Jag blir jämt så rolig (tycker jag själv) när jag har druckit lite grann, plus så kommer jag på en massa "viktiga" saker att säga. Så Magnus har nog haft en trevlig middag genom att jag har kacklat som en jävla idiot. Kul för honom.

Snart ska vi vara lite extra bögiga o tappa upp ett bad och trycka lite ost o kex. Vi ska vara lite wild'n'crazy o dricka rödvin till det. Vi är sååå rebelliska. Jag återkommer lite senare ikväll om inte FBI stormar in och tar oss.

Peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0