Morrn Morrn

Morrn världen!

Idag är det freeedag! Det verkar som om jag är den enda som är vaken på den här gatan, det är helt mörkt! Funderar starkt på att bryta mig in i älsklingens garage och varva ur hans urquattro lite. Bara av ren jävelsklap. Haha, ondska!!

Mölar macka just nu och glor på the voice. Kom på att dieten gick åt helvete redan igår kväll när jag smaskade i mig glass, så nu kan det lika gärna vara. Nu återstår bara den stora frågan, vad fan ska jag ha på mig nästa fredag?!

Lyckades förgylla min älsklings morgon också. Glömde att slänga i motorvärmaren igår kväll, så bilen var som en liten isbit när han kom ut till den. Kul för honom. Förlåt älskling!

Nä, nu ska jag försöka måla ansiktet.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0