*morr*

Jag måste bara få säga en sak! Som sagt så bakade jag kladdkaksmuffins igår. Råkade springa på ett recept på nätet där den perfekta jävla äckel Leila bakar. Måste hon stå o smila i den där kameran hela tiden och vara så sjukt pedagogiskt?

Hon får allting att se så jävla lätt ut, men när man själv försöker så ser det som ett tredje världskrig.

Det måste vara så att jag inte är gjord för att vara kvinna, inte man heller, för jag kan inte laga saker. Jag skulle säkert ha blivit nåt mellanting, typ giraff eller nåt annat värdelöst djur.

Om jag är bitter??!! Liiite! Behöver jag tillägga att jag har mens också?

Tycker ni att dom liknar varandra?



Nej, det tycker inte jag heller...

Peace...
Kommentarer
astianja / 2010-02-24 @ 18:53:20

Men jag tycker att din ser godare ut. Jag älskar när det är mycket grädde! kram

veronica / 2010-03-07 @ 18:03:21

haha, va rolig du är. Din ser faktiskt väldans god ut! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0