Määäätt

Jag är så jäkla ääääcklig! Jag har ätit så mycket skit att man blir mörkrädd. Om jag inte får diabetes ikväll så kommer jag aldrig att få det. And for the record, Ballerina Kladdkaka är inte mycket att hänga i julgranen.

Kroppen ömmar, mensen flödar och huvudet dunkar. Känns verkligen tajmat med att åka iväg o träffa bästaste Johanna o Christoffer, plus se Grease. Missförstå mig rätt, det ska verkligen bli jättekul, men måste man må skit så fort någonting roligt ska hända?

Såg precis på Planet 51, kan faktiskt rekomendera den om du känner att du har dålig humor och vill skratta lite. Dock förhelvete med engelskt tal, annars blir man ju grinfärdig.



Seriöst, varför dubbar man filmer, egentligen? Skämtena blir tråkiga tack vare att svenska språket är så begränsat, svenskarna som dubbat filmen är oftast för lata för att fixa till ljudet igen, så ljudet är oftast skitdåligt, plus så lär man sig faktiskt någonting när man kollar med engelskt tal. Så jag säger bara en sak, skrota dubbade filmer!!

Nu ska jag knarka lite Ipren, kasta mig i säng och peta min karl i sidan till sidan tills han blir tokig. Sov gott gott folk (det där såg konstigt ut)

Peace...
Kommentarer
Linda L / 2010-02-26 @ 08:06:27

haha va roligt det är å läsa din blogg :)

du är sådär härlig ;)

hoppas mensen ger med sig... aldrig kul med det där.

saknar att se er när man kliver ut på trappen, får planera in en kaffe nån dag framöver när vi åker ner :) Kramar


emmi / 2010-02-26 @ 08:47:40

Jaa, det tycker jag absolut att vi ska göra! :) Hör av er nästa gång ni far mot den glömda staden ;) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0