Jag tror jag har drogproblem

Om jag var kung och fick bestämma så skulle kärlek narkotikaklassas. Eller så borde det åtminstone vara åldersgräns på det. Man blir inte riktigt sig själv av det. Hur menar jag nu, kanske du tänker? Låt mig ge några exempel:

  • Man blir blind - precis som dåligt hemkört
  • Man går runt som i ett lyckorus - liknande känsla kan nog uppnås med hjälp av hasch eller kokain
  • Man klarar sig i flera dygn utan mat - säkert nån drog
  • Ögonen lyser - extacy
  • Man ler hela tiden - hasch
  • Ingenting känns jobbigt - säkert nån drog

Okej, listan är kanske inte klockren, men ni förstår min tanke. Seriöst, hur smart är man när man är nykär? Det som är så underbart är att man själv inte fattar det, man bara går runt i sin egna lilla värld, ler lite löjligt och mår allmänt bra. Sånt borde straffas.

Men jag kan faktiskt erkänna att jag är skyldig till detta droginnehav, och jag skäms inte alls. Mowahahaha! Kalla mig beroende om du vill, men jag älskar att leva i detta rus!

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0