Fetischdagen.... Oj, jag menade Fettisdagen

Den stora semeldagen. Det klingar så vackert. Det är dagen då alla som inte kan leva utan kolhydrater och fett kan få upplopp för sin stora fetisch och vara öppen med sin sexualitet. Dom kan sitta öppet och trycka semlor, en, två, kanske till och med tre? Det är ju faktiskt "Den stoooora semeldagen" (hör ni änglakören?)

Varför finns det dagar då det är tillåtet att vara mer onyttig än andra dagar? Kanelbullens dag, Ostkakans dag, Semeldagen osv. Varför uppmanar man människor att äta onyttigt när tidningarna skriker ut sina krigsrubriker "Sverige blir allt fetare" NÄÄHÄÄÄ??!!

Jag gillar godis, chips och allt annat som förkortar mitt patetiska lilla liv i det stora universumet. Men seriöst, måste man verkligen överdriva så pass mycket? Hur bra mår man när man har tryckt en påse chips? Egentligen? Är det bara jag som mår dåligt både psykiskt och fysiskt?

Missförstå mig rätt, jag är själv småfet, har precis tryckt en fetischbulle, och just nu trycker jag små godisflaskor som gör att jag får magsår. Men, jag vill bara att ni ska må bra och vara nöjda med er själva. Tänk efter nästa gång, behöver du verkligen köpa en påse godis idag igen?

Ta hand om er själva, det är ingen annan som tänker göra det åt er.

Peace...
Kommentarer
Angelica / 2010-02-17 @ 09:57:51

Klart de är ju super´gott.. he he ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0