Det är krig i världen... OCH??! Vad ska jag ha på mig?!

En hemsk tanke slog mig precis. Vad ska jag ha på mig nästa helg??!

Det är på senare år jag har blivit så fruktansvärt kvinnlig o brytt mig om sånt där (inte för att det kanske syns på min klädsel). När jag var yngre tog jag bara nåt plagg som var rent, sen fick det duga...

Nu, åter till mitt fruktansvärda problem. Mina förhoppningar är att jag kommer få på mig mina snyggjeans lagom till fredag nästa vecka utan att jag ser ut som en stor fet muffins vid midjan, men om jag inte gör det då? AAARRGGHH!
Och vad ska jag ha på överkroppen? Skor? Och tänk om jeansen inte sitter så bra som jag minns? Nu är det gränsfall att jag jag ringer BRIS eller nåt, för det här är inte roligt!

Be en bön för mig att jag åtminstone passar i jeansen.

Mmm...blekfet kvinna....vem blir inte sugen på det?

Peace...
Kommentarer
Mari / 2010-02-18 @ 18:53:30

mmm muffins dreggel



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0