Börjar det bli dags att ge upp?

Efter att ha mördat internet, blivit arg på Magnus, rakat sönder mitt ena ben, grinat illa över att Magnus inte vill äta glass med mig, tittat på när nätet får HLR, ser när nätet vaknar upp igen, skrikit av lycka, så inser jag att det kanske är dags att gå o lägga sig? Tror inte att jag hinner med så mycket mer äventyr idag.

Var det förresten någon som fattade skämtet under?

Jag måste bara lägga till att jag tror jag har världens sötaste svärföräldrar och svägerska. Sånt är fruktansvärt sällsynt, så det uppskattar jag. Sambon? Ja, han duger han med.

Nu ska jag inte dra iväg o snacka om någonting som egentligen inte spelar någon roll, när det egentligen inte är någon som bryr sig.

Sov gott o vakna torrt!

Peace...
Kommentarer
Mari / 2010-02-18 @ 00:34:56

Jag förstod det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0