Kul...

Jag mår illa som en lite gnu. Min mage är helt uppsvälld. Jag har kört in mascaraborsten i ögat. Mina köttbullar blev till köttfärs. Jag har världens fulaste och längsta utväxt på håret. Min brännskada på handen svider. Det blev tre ton disk efter maten. Min brännskada svider JÄTTEMYCKET när man diskar. Alla mina naglar har gått av.Jag orkar inte göra kladdkaka fastän jag är sugen. Det ska vara gött att leva! Jäääääj!

Min trasiga hand. Lägg gärna märke till alla dom andra småsåren som jag lyckats flörta till mig.

Inte nog med det heller. Jag höll också på o börja kräkas när Magnus rev skinnet på den stackars julskinkan. Det blev värre när han började skära bort fettet ifrån den. Seriöst, jag är inte kräsmagad, men det var riktigt äckligt. Jag uppskattar inte äckliga saker, det får han ta hand om. Sen skulle jag vara snäll och hjälpa honom. Efter att han hade kladdat vårat hemliga kladd så strödde han på ströbröd. Då tyckte han att han hade kladdat för mycket och ville att jag skulle byta bakplåtspapper åt honom medans han höll upp skinstackaren. Kan jag väl tänkte jag och tänkte att jag skulle vara ninjasnabb. Istället för att vara ninjasnabb strödde jag ut allt ströbröd som låg på pappret på golvet. Det var kul. Riktigt kul.

Men jag är inte bitter (jo).

Nu jävlar är det bäst för skinkan att den är god, annars går jag o lägger mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0