What a wonderful world

Nejmen godmorgon!

Min spontana fråga är: Vem faen har snott solen? Jag vill vakna så som jag gjorde igår! Tänk er, ni öppnar sovrumsdörren, möts av en sol som kittlar dom era mörkerinställda ögon, morgonandredräkten stinker,barnen leker ute på gatan, man hör en massa glada skratt utanför och man hör hur musik fadar in i bakgrunden :

I see trees of green, red roses too
I see them bloom, for me and you
And I think to myself, what a wonderful world...


Ville jag bli deprimerad kunde jag stänga in mig i sovrummet och sura, jag vill inte bli sur det första jag blir när jag ser att himlen är helt grå. Tack världen! Brytit nacken har jag också gjort, det är bara skit idag.

(inte okej väder)

Nä, måste sminka mig lite nu och intala mig om att jag blir lycklig om jag tar på mig min ytliga mask.

Peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0