Wet-willy gör ont i halsen

Har varit frusen hela eftermiddagen, håller jag på att stendör eller? Mina händer är lika varma som ett par isbitar, myyysigt. Nåt som inte är mysigt är att Magnus nyss gjorde en wet-willy på mig. Jag hatar honom. Nu är det krig!!!!
Jag skrek rakt ut som en liten tjej, (jag har nu ont i halsen) så nu tror väl grannarna att Magnus misshandlar mig. Och det gör han ju så gott som... mitt öra är blött och äckligt!

Vi har precis ätit en supergod tonfisksallad med bortgjort bröd som man kastar in i ugnen. Jag åt som en liten gris, till och med mer än Magnus. Jag mår illa. Har precis satt på kaffe så vi får en ursäkt att äta moccarutor. Livet är underbart. Beach 2010, here I come!

Jag är så arg att jag inte ens tänker lägga ut en bild. SÅ arg är jag!

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0