Lite lätt trött...

Godmorgon

Klen som en döende kalv knappar jag fram orden. Sovit typ sex timmar hela helgen, men det är det värt. Sitter här i min Hello Kittydress och ser ut som ett helvete, men andan är god.

Igår satt vi i typ tio timmar och höll på och diskutera, knappa på datorn, pratade, drack en massa kaffe, jag började skrattade så jag började grina. Övertrött? Nja, kanske lite...

Sen gick vi till resturangen för alla var hungriga. Jag ville ha tapas till förrätt, frutti de mare (eller nåt liknande hette de). Det stod att det skulle vara marinerade skaldjur. Jag fick nåt slemmigt och grått.




Det var salt och smakade gammal HubbaBubba. Jag åt inte upp. Sen bidde det smaskig hamburgare. Vanlig hamburgare. Inge knas alls. Då blev jag glad. Plus så var jag full på rödvin, man blir lite lätt glad av det också. Plus så blir man röd i ansiktet. Det är extremsnyggt!

 

Jag ville inte äta upp förrätten. Jag orkade inte äta upp hamburgaren. Men liktförbannat ville jag ha efterrätt. Girig? Åt den godaste cheesecaken jag någonsin ätit, det var nå tjafs med vit choklad och hallon. Snacka om munorgasm! Jag dreglar bara jag tänker på den!

 

Jag fick världens största bit också! På bilden ovanför hade jag tryckt i mig mer än halva och ville seriöst dö, men den var som sagt så sjukt god att man inte ville inte lämna någonting. Men typ tre tuggor senare efter kortet är taget var jag tvungen att ge upp. Jag hade mött min överman! Sen baren och en massa gott att dricka. Det kändes som om man var på en ålandsbåt i storm när man gick upp till rummet.

Kom i säng alldeles för sent och gick upp alldeles för tidigt. Man funderar på om man är riktigt nykter eftersom man mår förhållandevis bra. Har brytit ihop ett antal gånger på grund av skratt. Bland annat när ett gäng pojkar (ja, man är väl pojke när man är 15-17 år?) inte lyckades lista ut hur den krångliga hissen funkade. Efter att dörren öppnades för femte gången gav dom upp och gick ut medans jag var tvungen att hålla i mig i Magnus för att inte ramla ihop. Dom blev bittra och tyckte att vi skulle försöka själva då. Jag vet inte varför, men då började jag skratta ännu mer. När Holmén drog till med sitt "Nu åker vi" trodde jag seriöst att jag skulle kissa på mig. Det är inte ett dugg roligt nu när man läser det, du skulle ha varit där helt enkelt.

Det finns en massa andra roliga foton på dom andra också, men jag orkar inte fråga om jag får använda dom. Kanske sker någongång i framtiden.

Kort sagt, jag har skrattat en hel del, lärt mig en massa och är grymt nöjd med helgen.

Peace...

Kommentarer
Linda L / 2010-04-23 @ 08:23:31

Ska bjuda på min cheesecake nån dag.. så ska du få smaka den absolut godaste någonsin ;) tihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0