Liverapport ifrån sängen

Vi är fem personer i ett hotellrum. Fyra av dom sitter vid en varsin dator. Den femte kollar på medans en annan leker. Det här är äkta gemenskap.



Jag rapporterar just nu live ifrån hotellets säng i Solna. Grabbarna har druckit ett par öl, men jag känner att jag inte orkade, mår som ett jävla roadkill. Somnade till och med i bilen påvägen hit. Pigg och kry ja...

Har precis duschat, så jag är inte lika äcklig som jag känner mig. Är ju alltid något! Det börjar väl bli dags att lägga sig egentligen, men alla vet ju att det är mycket roligare att surfa, umgås och skratta under nattens timmar. Men vi ska upp tidigt och plåga oss själva. Det blir nog trevligt, desto trevligare blir det nog runt lunchtid, då börjar "Happy hour".

Godnatt gott folk, jag rapporterar så fort jag hinner imorgon.

Peace...
Kommentarer
Hernan / 2010-04-17 @ 01:29:11

vart i solna är du??



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0