*poff poff*

Tog mig ut iallafall, fastän risken var stor för *poff poff* hår. Jag är en stor hjälte. Det var riktigt skönt att gå ute, fastän solen inte behagade att komma fram. Luften var frisk och det luktade hav. 6700 steg tog jag. Du som bryr dig kan ju räkna ut hur långt det är om du vill.

Nu ska jag förtära lite nyttiga makaroner och kasta in en maskin med tvätt *intresseklubben antecknar*. Sen ska jag spåna ihop till ett förbannat fint personligt brev som kommer att ta alla arbetsgivare med storm! Eller ja, förhoppningsvis blir dom lite intresserade iallafall. Eller åtminstone kollar på det. Förhoppningsvis så källsorterar dom det iallafall.

Och för den som bryr sig så ja, jag fick *poff poff* hår.


(demonstration på vad *poff poff* hår är)

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0