Bränt fläsk

Har varit ute hela dagen på dumheter, så därför har jag inte uppdaterat bloggen. Så hata mig då!

Vi börjar dagen med att försova oss. Kan man tänka sig ett mer underbart sätt att börja en onsdag på? Nej, jag tror inte det!

Gick och hälsade på Angelica, vi var ute precis hela dagen och påtade i trädgården och hade oss. Skönt att äntligen få klaga över att man får solen i ögonen och att det är för varmt. Det var länge sen.




Fastän min rygg hatade mig lika mycket idag så krattade jag, det var dumt känner jag nu! Men det vart en hel del glada skratt, en massa svärord, gråt från vissa och mycket prat. En bra dag om du frågar mig. Om du frågar Angelica får du nog ett annat svar...

Sen ringde Magnus och berättade att han var påväg ner på staden, så då möttes vi upp. När jag såg honom på håll så kände jag hur det högg till inom mig. Satan i gatan vad snygg han är! Jag kände hur min kärlek för honom lyste upp hela mig och jag kunde inte låta bli att flina fånigt dom sista stegen innan vi föll i varandras armar så som vi inte har setts på en månad. Damn, vad jag älskar den där mannen!


Vi drog ner på Ali Baba där han var en gentleman och bjöd på mat. Det blev kebab, vilket som är mums för min mage som redan älskar livet. Men varför ska man klaga för, när man kan äta mer? Så just nu håller jag på att förbättra min mage genom att trycka en stor mugg kaffe samt gårdagens moccarutor. Det är fina grejer det!

Vill också bara tillägga att mina kinder svider lite, kan det verkligen vara så att mitt ansikte kanske kommer att få en nyansskillnad till generad gris? Ååh, ser jag verkligen fram emot!

Duscha nu, sen hopp i kvalsterboet!

Oj förlåt, jag glömde visa dagens outfit!

(Tröjan är köpt på... oj ursäkta, jag glömde att det är ingen som bryr sig)

Peace...
Kommentarer
Mari / 2010-04-14 @ 23:45:23

"(Tröjan är köpt på... oj ursäkta, jag glömde att det är ingen som bryr sig)"



Hahaha xD Tack nu skrattar jag gott ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0