Det var inte igår...

Helt fucking unbelievable! Emmi är tillbaka vid tagneterna, and stronger than ever. Som sagt så har jag haft en större svacka, men nu är jag som sagt på G igen.

Jag har faktiskt kommit fram till att jag har saknat att skriva på bloggen, även om jag mest bara skriver skit. Det är ju inte direkt att man förändrar världen eller nåt sånt, som mest kanske man ger nån ett leende på läpparna. Men om jag lyckas få någon att le så blir jag gladare än någonsin.

Jag fick en hel del mail, kommentarer och sms ibörjan när jag skrev bloggen (vad viktig jag försökte låta, har ju bara hållt på några månader :p) där ni skrev att ni älskade min blogg, mitt sätt att skriva och att ni alltid satt med ett leende på läpparna när ni hade läst klart. Då har jag alltså lyckats med mitt uppdrag. Vill också tillägga när jag ändå är igång att jag blev oerhört glad över allt ni skickade till mig, det värmde verkligen! PÖÖÖSS PÅ ER!

I helgen har jag blivit iväg lurad av Magnus till Solna på NordicAudi:s årsmöte/konferens, jag tror jag ska ta hand om ekonomin (eller nåt :p). Det ska bli väldans skoj, vi ska på hotell, äta o dricka gott och prata bilar. En riktigt soft helg med andra ord.

Jag börjar sakta se Magnus mörka sidor. Haha, det är så roligt att titta på folk när dom blir arga. Han skulle boka rummen på hotellet och självklart ska allting jäklas. Då skickar han ett ondskefullt mail där det står hur ondskefull han är och vips! Då fick han som han ville. Så dagens tips, kära vänner. Skicka onda mail. Då ordnar sig allting.

Nä, gamla tanten måste sova nu. Lovar att skriva mer imorgon. Och nu lovar jag verkligen det.

Peace...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0