Mruup

Note to self: Drick inte kaffe vid 23-snåret. Kroppen regarerar inte som sig bör. Känner fortfarande att min kropp hatar mig, men så farligt är det inte. Vaknade av sprillande glad Angelica ringde som tyckte att livet var roligt och ville dela med sig av sin glädje. Jag var inte speciellt sugen på att få lite glädje kryddat över mitt nyvakna övertrötta huvud, så telefonsamtalet från min sida var mest "Mmm"svar. Förlåt kusin om jag lät sur, men jag var bara nyvaken och trött.

Sitter med en kopp rykande hett snabbkaffe som är värmt i micron. Ska det va, så ska de! Hä ä fina grejjer de hära! Drog igång facebook och ville kolla in lite skvaller, men istället blev jag jätteglad. Dan och Linda (våra före detta grannar) är på G med att öppna en sportbar i Mora och nu verkar det som om det händer grejer. DT skrev en artikel om dom som ni kan läsa här. Är verkligen jätteglad för deras skull och jag håller tummarna på att allt går vägen!

Nä, nu måste jag börja sminka mig, om jag går ut såhär kanske jag skrämmer ihjäl nåt stackars barn och det vill jag inte ha på mitt samvete.

(tänk att vakna bredvid det här varje dag för resten av ditt liv)

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0