Mrlööp!

Magnus blev glad över att jag hade tvättat bilen. Då blev jag ännu gladare. Det känns bra att bli uppskattad. Den glänser till och med! Wiiieee!

Jag tänkte att vi skulle vara duktiga och frågade Magnus om han ville gå ut och gå efter maten. För den som bryr sig så kan jag berätta att våran nyttiga föda bestod av ICA's färdiga köttbullar eller fiskpinnar (man fick välja alldeles själv), samt pulvermos. Fina grejjer! Men iallafall, det slutade med att vi bestämde att vi skulle baka Kärleksmums, moccarutor, (kalla det va fan du vill!) istället. Nyttigt och bra! Vi ska testa ett nytt recept med choklad o grejer, så vi får se hur det slutar. Antingen så skriver jag ett argt kvällsinlägg eller ett "hög-på-socker"inlägg. Om den blir äcklig ska dela med mig av receptet, om den blir god tänker jag behålla det för mig själv. Mowahahaaa, jag är sååå ond!

Jag ska klänga på min stackars älskling nu, har fått lite Magnusabstinens medans han har varit i huvudstaden.
Peace...

(Närbild på näsa. Erkänn att du är lycklig nu)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0