gasp

Saker man inte vill göra:

  • Kramas med en kaktus
  • Åka pulka efter en bil på asfalt
  • Blåsa håret och rosta bröd samtidigt som du duschar
  • Äta upp sitt eget husdjur
  • Blåsa håret i en jetmotor
  • Åka utomlands och bränna sig första dagen
  • Göra häftiga stunthopp i en container med krossat glas
  • Se på Lost
  • Försöka sova med täppt näsa
En av dom här grejerna har jag försökt med. Gissa vilken...

Vet inte vad som har hänt med min näsa, fick den plötsligt en stor kärlek till snor? Min hals är igensvullen, lite röd (liiite, lite), svider så in i bomben plus så hatar min kropp bli använd till dagliga ändamål. Med andra ord, det tar en kvart att ta sig upp för trappen. Nu måste man planera in i minsta detalj om man ska gå ner eller inte, för det är så drygt att gå upp igen.

Jag känner mig som en riktig sexgud just nu. Håriga ben, snuvig näsa, låter som en döv kråka när jag pratar, lite lätt fett hår som är uppsatt i en slarvig tofs, inge smink alls, två skitsnygga finnar i pannan, två ögon som ser trötta ut, plus att jag är blek som ett lik (men det är jag ju i och för sig alltid). Låter det intressant? Förstår det. Om du vill prata med mig så kan du nå mig på 555-snor.

Magnus fick syn på att jästen höll på att ta självmord (den går ut imorgon) så jag måste engagera mig och baka bullar. Det kommer bli snorbullar! Och med tanke på hur pigg jag känner mig, så beräknar jag att om jag börjar baka om ett par timmar kanske bullarna är klara till 20.00. Då är ni hjärtligt välkomna att komma och smaka på mina snorbullar. Hmm, det lät inte alltför frestande antar jag. Jag tror jag får sätta på mig ett munskydd eller något, annars kommer ingen våga äta dom.

Nu ska jag tycka lite mer synd om mig själv, dricka te och eventuellt plocka min ögonbryn. Spännande va?

Peace...

(varför ska man snygg ut i verkligheten när man kan vara snygg på kort?)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0