Cookie!

Kaffe på kvällskvisten, det bässta som finnss!

Kakan blev perfecto, men vem blir egentligen förvånad? Både jag o Magnus är etablerade bagare och vi kan helt enkelt inte misslyckas. Gud vad jag ljuger just nu, men kakan blev faktiskt god. För den som bryr sig så kommer här några häftiga bilder:

(Moderna häftiga husmödrar behöver inga kokböcker)








(såååås)




(Jag tror att det där betyder "Godkänd")





(skära kaka)




(koncentrerad snygging)




(fan va fint)





(vi fick bara äta dom fula bitarna)

Hög på koffein och socker som jag är ska jag nu gå och lägga mig. Önska mig lycka till. Och be en bön för Magnus. Jag kan vara satans dryg när jag är hög på tillåtna preparat.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0