Bra start...

Myyyysigt!

Huvudvärken dunkar som ett diskotek, fryser som en nakenhund på Nordpolen, min kropp skakar som en liten maracas och så är jag yr, ungefär som om jag nyss tagit några jävlar. Livet är underbart. Jag skulle ha satt igång att göra saker redan, men min kropp hatar mig och strejkar.

Känner att det kunde inte komma mer passande. Fan, varför just idag? Jag som hade taggat som tusan till i helgen. Får hoppas att Scandic har bra sängar så att jag kan sova bort skiten. Mmm...börja tänka på frukosten imorgon. Om nom nom! *dregel*

Nej, jag måste sätta fart nu, i den mån det går. Fan, allting kommer att gå jättelångsamt och allting kommer att vara jobbigt. Vad det är synd om mig!

Peace...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0