Blööhh

Mår ärligt talat som ett djur. Fryser, skakar, det bränner i ansiktet, är trött plus så är det allmänt synd om mig. Fan om jag håller på att bli sjuk, kunde inte komma mer passande isåfall. Örkar inte!

Har 42 grejer som jag ska hinna med imorgon också innan vi åker. Jag som hade velat ta sovmorgon och stressa igenom hela eftermiddagen, men neeeej! Här ska vi kliva upp i tid så att man hinner allt och har gott om tid på sig. Kul! Jag vet att jag borde gå och lägga mig nu (jag håller trots allt på att svimma) så jag slipper tjata om att jag är trött imorgon, men det är mycket roligare att vara uppe på kvällen än på morgonen. Dygnsrytmen är en myt!

Nä, om man skulle smälla i sig en GBpack med glass och sen tjata över att man är tjock? Det tror jag att jag gör. Jag är ju så fruktansvärt positiv annars...

Om jag är bitter?! Hurså?



Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0