Världens längsta sovmorgon

Vad är det för fel på mig egentligen? När jag har en ledig dag så tycker min kropp att jag MÅSTE sova bort den... Jag ställde klockan på 08.00 för jag tänkte att jag skulle hinna med en massa bra saker.

Klockan ringer som bestämt 08.00. Muttrar för mig själv och känner att hjärnan är helt igenkrakilerad på grund av allt snor. Nu är det verkligen inte dags att gå upp. Trycker på snoozeknappen (som för övrigt är världens bästa uppfinning) och somnar om. Vaknar av äckelklockan som ringer efter kanske en fem minuter. Kastar mig på mobilen o trycker på snooze. Sådär håller det på... tills jag ser att klockan börjar närma sig 11. FAAAAAAAAAAAAAAAEEEN!

Nu kanske inte det här låter så farligt, då jag ändå är ledig idag. Men faktum är att jag ska ha lunchdate med min älskling Amanda klockan tolv. Här känner man att det är rätt tråkigt att man inte är typen som vaknar snygg... Så nu har jag haft det lite bråttom såhär på förmiddagen-lunchtid. Men jag tror att Amanda kände att jag var trött idag för hon skickade nyss ett mess där hon berätta att hon också skulle bli sen. Telepati is the shiieeet!


Jag antar att jag måste tyvärr bjuda på en gräslig bild på oss båda. Amanda, varför i helvete har vi ingen bild på oss där vi båda ser normala ut??



Kommentarer
Amanda / 2011-05-13 @ 08:43:52

Ja inte var jag vacker på den där bilden inte! Måste styra upp det där med en vettig bild nån gång! (hur fan vi ny ska lyckas med det)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0