Aj äm bääd

Om kyrkan någongång skulle behöva ett ansikte för dom sju dödssynderna skulle jag passa in alldeles utmärkt. Jag kanske inte passar perfekt in i allt som skrivs, men jag är fan den bästa kandidaten jag kan komma på.

Grejen är att jag skäms inte heller. Jag kan lugnt säga när jag är avundsjuk på någon (speciellt dom som får allting på silverfat men ändå klagar) eller när jag tycker att jag är snyggast av alla. Jag frossar så ofta jag bara kan och får jag inte minst ett raseriutbrott om dagen tror Magnus att jag är sjuk. Men det gör inget. Av någon outgrundlig anledning verkar folk tycka om mig iallafall. Eller någon iaf... förhoppningsvis.

Sen tror jag alla håller med mig om att det är tråkigt att jag inte passar i silikonläppar...

Kommentarer
Amanda / 2011-05-11 @ 21:50:59

Snygging! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0