Svar på tal

Vill svara på en lustig kommentar jag fick imorse... Det här skrev jag igår på min blogg; " * Jag hatar barn. Jag tycker bara om mina kompisars barn, vissa älskar jag tillochmed. Men alla andra hatar jag."

Den här kommentaren fick jag: "Hatar du barn?! Hatar du din kusins barn Amanda med? Skriver lite lustigt ibland.."

För det första tycker jag att det är tråkigt att du inte kan läsa. Jag ska försöka förklara med ett lättare språk. Amanda betyder verkligen allt för mig. Jag älskar henne sjukt mycket och skulle utan att blinka tugga av mig en arm för hennes skull. Det är min kompis barn (kusin egentligen). Samma sak med mina närmaste vänners barn (ni vet vilka ni är). Jag tycker att dom barnen är det finaste och vackraste som finns. Mina bekantas barn tycker jag bara är löjligt söta.

Men,
jag tycker inte om barn i allmänhet. Jag tycker barn är skrikiga, snoriga och jävliga. Alla barn, utom mina kompisars.

Jag hoppas verkligen att du förstår lite bättre, om inte så får du återkomma.





Kommentarer
Ida / 2011-05-18 @ 12:39:30

Haha, du är så härlig min fina Emmipemmi! Jag hoppas att min unge kommer vara snäll och söt så att det blir lätt för dig att älska den också ;) Puss på dig!

sofie / 2011-05-18 @ 13:17:53

alltså ja flinar när jag läser det du skriver.. för jag känner igen mej så jävla väl..jag hatar också barn (inte mina egna men d vet du) men alla gapiga skrikiga odjur inne på affären mm.. å allt snor å slem å usch då.. men mina egna är ju ur gulliga hur snoriga, spyiga, skitiga och gapiga dom än är... DU ÄR KLOCKREEN:D


Johanna / 2011-05-18 @ 15:35:06

Haha jag håller med, dessutom tycker jag ofta att barn och bebisar är fula. Inte min egen så klart. De flesta mammor tycker nog att deras egna ungar är de vackraste varelser som finns.

Men jag tycker nästan aldrig att en unge är gullig, förutom som du skriver, ungar jag lärt känna och träffat ofta.

Jag gillar absolut inte ouppfostrade barn. Skrev ett inlägg om det förut på min blogg och jävlar vilket liv det blev ^.^



Kram Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0