:D

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera och ännu sämre på att knäppa foton till bloggen, men ni älskar mig ändå. Tyvärr så har min gamla dator sagt upp sig så jag har inga gamla roliga foton att bjuda på heller...

Har ätit onyttigt käk med min älskarinna, så min mage står rakt ut. Det blir väl kul för Hedemoraborna för då kan dom börja snacka om att jag är gravid igen. Haha.

När vi ändå är inne på saker som ni kan snacka skit om, här kommer en lista:

* Jag kan inte skära brödskivor. Seriöst. Fråga Magnus.
* Jag vill slå ihjäl folk som gör en grop i smörpaketet.
* Jag hatar barn. Jag tycker bara om mina kompisars barn, vissa älskar jag tillochmed. Men alla andra hatar jag.
* Jag är bulimiker... fast jag kräks inte efter jag har hetsätit.
* Jag är ful utan smink.

Så nu har ni att göra den här veckan.

Dagens soundtrack:



...och dagens njutning:



Kommentarer
Anonym / 2011-05-18 @ 07:28:50

Hatar du barn?! Hatar du din kusins barn Amanda med? Skriver lite lustigt ibland..

Amanda / 2011-05-18 @ 08:50:32

Knäppo! Tack för igår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0