15.30

Solen strålar likt ett nyförlöst barn som är omfamnat av strålkastarljus. Kroppen skriker efter c-vitamin och eventuellt lite vätska. Skakig, förvirrad, naken, linslös och hungrig känner jag mig fram på golvet efter kläder att ha på mig. Effekten som brukar infinna sig dagen efter ett stort alkoholintag ökar på den sexuella lusten. Darrandes trevar man sig fram. Det här är som vilken söndag som helst.

Hur kommer det sig att så fort man känner för att sola lite så går solen i moln. Hur kan jag ha bråkat så mycket med universum att den/det hatar mig så mycket? Jag är väl född att bli albino.

Så nu tänker jag vandra omkring i bikini o hotpants till solen behagar att komma fram.


Kommentarer
Andy Hell / 2011-09-16 @ 23:27:27

Hot as hell!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0