Jag vet att jag borde sova...

Det är så sjuuuuukt varmt! Ändå sitter jag och mölar i mig choklad, fastän jag precis har ätit grillmat (som jag inte alls var hungrig på för att vi var på Lappens o grisade oss). Tur att det är lördag så jag har nåt att skylla på.

Eftersom jag skötte grillen fick Magnus göra tjejgörat och fixa sallad, duka och sånt där. Kändes skönt att se honom fkänga upp o ner för trappen medans jag stod och smuttade på mitt vin (som han serverade) och petade på köttet. Life's good!

Vatten i flaska, rödvin, bögsalt i en liten skål och vatten i cola-glas. Det blir inte mer kultiverat än såhär! (Lägg gärna märke till mina snygga färgstänk på händerna. Svar ja, jag och trappan har fortfarande krig)

Eftersom jag fortfarande inte har sovit ikapp allting (kan man göra det?) så vet jag att jag bör gå o lägga mig. Men det skiter jag i. Nu är jag salongsberusad, sitter i alldeles för lite kläder och svettas, ligger o kollar på dokumentär, barnfri och kan fan inte ha det bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0