22:22

Ibland undrar jag vad man måste ha i sitt CV för att få jobba på ICA. Jag anar att ett krav dom har är att man måste ha IG i svenska...


'


( i ren protest vägrar jag att vända på bilderna)

Just idag är jag stark. Jag är hög på koffein, socker och livet. Jag är på så äckligt jävla bra humör att folk hatar mig bara dom ser mig. Min kropp skriker ut sin glädje genom att inte lyda (aka; jag springer in i saker hela tiden) och munnen har sitt eget liv och hittar på egna ord. Den här veckan går i ungdomens och kärlekens tecken. Kärlek till alla mina kära vänner speciellt kära A och min bästa S. Jag älskar Er så himla mycket och jag är så tacksam över att jag har er i mitt liv.






Jag är lycklig, självgod och jag tänker inte be om ursäkt!



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0