Fortfarande rätt trött tjej...

Jag är så trött (och mätt) att jag håller på att svimma. Ändå sitter jag och slösar bort viktig energi framför datorn. Det är lite lustigt hur man prioterar ibland...

Äntligen helg, firade in friheten med ett glas rött som gick rakt upp i huvudet. Mina händer skakar och jag svettas som en tok. Min kropp hatar mig verkligen just nu. Tråkigt för den bara att jag är mer envis än vad den är.

Jag vet inte riktigt varför jag sitter upp än fastän jag är så trött som jag är. Varför detta ständiga behov av att plåga mig själv så mycket som det bara går? När ska jag lära mig att lyssna på kroppen och inse att det kanske är det bästa för mig? När ska jag lära mig att inte skriva på bloggen på fyllan (som sagt, ett glas vin)?

Nä, vattna lite blommor, sen ska nog kroppen få vinna för en gångs skull. Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0