VARFÖR?

Kolla in i vårat sovrum.

Lite dammig (sjukt hur dammigt det blir bara efter någon dag), rätt ful tapet, gamla sängkläder, lite prylar på sänggaveln som har bytt plats tack vare nattliga aktiviteter, gårdagens kläder på golvet, inget speciellt egentligen... eller?

Låt oss kolla på bilden igen

Ser ni något konstigt i dom röda cirklarna?

Det här är blomman som står på Magnus sida. Rätt livsduglig.


Och här är den som står på min sida... Seriöst, vad är det för fel på den?

Har jag så taskig morgonandedräkt?
Fiser jag så illa?
Hatar blomman helt enkelt mig?
Känner blomman av spöktjejens närvaro när hon står på min sida och glor på mig på nätterna?
Betyder det här att jag kommer dö men Magnus kommer överleva?
Är min sida full med radon?
Är jag så ful att den vill ta självmord?

Vad är det för fel?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0