Såhär bitter är jag...

Just nu är jag inte ett dugg jävlaste glad.

Jag är bitter som en jävla komvuxmorsa som sitter och röker under fläkten i sin fula, inrykta lägenhet medans hennes unge leker i vardagsrummet fastän hon skulle ha blivit lagda för länge sen, men mamman är för lat för att bry sig. Hon är singelmorsa då hennes karl drog så fort han fick reda på att hon var gravid. I hennes försök till att göra sig fin använder hon smycken som är köpta på Dollarstore och hennes garderob består av myskläder och foppatofflor. Hennes favorittröja är en svart t-shirt med en varg som ylar mot månen. Hennes hår är färgat i nån rödaktig färg med en decimeters utväxt. Hon har inte legat med någon sen hon blev gravid...eller jo, vänta. Det var ju den där killen som hon drog hem efter krogen, som tyvärr gjorde henne gravid med barnet hon bär just nu.

Såhär grymt jävla bitter är jag! Make me happy!

Jag hittar inte ens en bild som stämmer överens med min bitterhet, så det fick bli den här










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0