What? Sol?

Godmorgon!

Vaknade en av en stor puss mitt på munnen, vänder mig om och tittar ut. Solen lyste. Fick en mindre chock. Solen lyser nu?! Vad är klockan egentligen? Halv tio? Tittar på klockan, fem över sex. Är det verkligen möjligt? Existerar verkligen solen även på morgonen? I Sverige? Undrens tid är inte förbi.

Texas Long Horn har förstört mitt liv. Seriöst. För det första fick dom mig att äta upp världens största tallrik med ribs, bara för att det är gott. Det andra jag tänkte när jag vaknade (inte första, det första var att det var sol) var att jag ville ha kött! Jag håller på att förvandlas till en stenåldersmänniska, aka Man.

Tydligen så hade jag halva mitt inlägg försvunnit, och jag minns inte vad det för var för fyndigt jag hade skrivit, så det får vara såhär.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0