Proppipropp

Nybytt lampa, söndersugen propp, nybytt propp, anteckningsblock och en kanna kaffe. Welcome to my houseparty!

Det är nästan lite skrattretande när man har bott utan mamma i så många år, men ändå så tvekar jag när jag ska byta propp. Snacka om att man verkligen har räknat med att karln min ska fixa allting. Jag blev helt överlycklig över att jag faktiskt lyckades byta utebelysningslampa och proppjävel. Det är dåligt. Skärpning Emmi!

Jag är så glad över att jag har Magnus, han får mig att bli lite mer manlig, på ett bra sätt! Nu ska jag läsa lite samtidigt som jag tänker på hur äckligt lycklig jag är.



Peace...

Kommentarer
Linda L / 2010-03-08 @ 22:01:40

haha HULKEN ;) :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0