Hat!

Jag har inte varit på mitt bästa humör, därav den konstanta uppdateringen. So sue me!

Jag tror att jag har mens utan att jag vet om det. Kan vara PMS också. Man kan också tro att jag inte fått någonting på länge. Men nu ska vi inte älta i varför jag är arg, det är egentligen ganska onödigt och tar bara en massa tid och plats.

Vad är jag arg/irriterad/bitter på då?

1. Skådespelarna på ICAreklamen har vita rockar, typ läkarrockar. Jag har då fan inte sett nån som jobbar på ICA som ser så proffsig ut. Dom strutar runt i röda kläder och ser ut som om det snart är jul. Dålig stil ICA!

2. Jag är arg för att jag precis har tryckt i mig glass plus kladdkaksmuffins. Så grymt jäkla onödigt. Behöver jag tillägga att jag mår illa?

3. Mina ögonfransar ser ut som skit. Jävla mascara! Till och med min käre sambo som knappt ser skillnad på om jag är sminkad eller inte ifrågasatte imorse om dom skulle se ut sådär. Kukfransar!

4. Jag fattade inte att Eniros rebus hade släppts, så jag hade ingen chans att vinna den där äckliga guldtackan. Det spelar ingen roll, jag vill ändå inte ha den!!

5. Sprutgrädde är typ lika onyttigt som vanlig grädde. FAIL!!

6. Jag insåg precis att jag börjar bli gammal, jag (tror) att jag har fått åderbråck.

7. Reklamen på tv har alldeles för hög volym om man jämför med programet som man kollade på. Seriöst, reklamen kommer jag göra så att jag blir döv en vacker dag.

8. Solen lurar en och tror att det är skitvarmt ute, men det är det inte! Plus så blir det svinhalt när det börjar töa!

9. Munkar är gott. FÖR gott. Jag blir fet!

10. Jag hatar allt!

God natt.

Peace...
Kommentarer
<3 Angelica / 2010-03-13 @ 07:56:28

Okej kusin, kände jag dig inte så skulle jag tro att du är en bitter människa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0