Brööööd

Ifall du har missat att min mage strejkar (hur fan har du missat de?) så vet du det nu. Men misströsta inte! Jag tänker strejka tillbaka! Mowahahaahhaaaa! Ren ondska!

Jag har precis bakat bröd. Det ser ut som bröd. Det smakar bröd. Det luktar....grahamsgröt. Men mättar mer än ett stort julbord. Jag skulle kunna sälja det här brödet som värsta bantningskuren. Ät en macka och du kommer inte vilja äta nåt mer idag. Svält blir man smal på! Klockrent!

(kanske inte ser så fräscha ut, men det här är STORT!)

Är så sugen på nå thai, kinamat eller nåt liknande. Det spelar inte så stor roll, bara det är mat ifrån Asien med försvenskad smak blir jag nöjd. Tänk att få trycka ett gäng friterade räkor..ååhh *dregel* Jaja, drömma kan man ju alltid. Det blir man inte fet av.

Magnus har blivit schizo. Han tror att han är tre personer, så han tänker göra tre personers jobb. Konstigt att han är trött... Jag ska upp och störa honom nu så han inte får en hjärtsmäll eller något.

Peace
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0