All by myself...

Sitter just nu i min ensamhet och glor på värdelös tv. Nog för att det är tyst annars när Magnus inte är hemma, men nu känns det extra tyst och ensligt bara för att jag vet att han inte kommer hem ikväll. Eller imorgon. Eller imorgon. Men morgonen efter! Wieee... Hur många tror att jag har blivit uppäten innan dess?

Magnus var snäll och utfodrade mig igår, så det lär inte vara nån risk att jag svälter ihjäl iallafall.

Han är snäll min karl. Hoppas att han har det roligt upp i snön, där folk bryter benen och skriker dumma saker folks öron på afterskin. Jippi vad jag skulle velat följt med. Nu ska jag låtsas att jag kan sjunga och imponera grannarna med "All by myself" så högt jag bara kan.

 

Peace...

Kommentarer
Jeanna / 2010-03-25 @ 19:26:28

Men hörru duuuu..delar du med dig lite av de där godsakerna eller ska du trycka ALLT själv? Haha...socker monstret i dig kanske inte vill dela med sig hihi:P


Anonym / 2010-03-25 @ 19:31:36

Klart du får smaka, men då får du komma hit :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0