10 ton snö till salu

Gu´ vad jag älskar snö. Ja, nu ljög jag faktiskt lite. Har precis kommit in från skottningen, slängde på en kanna kaffe, häller upp kaffet i en kopp, tittar ut. Ser precis ut som när jag började skotta. Kul.

Alla håller på att snacka om global uppvärmning och att det blir varmare hela tiden. Gäller det hela världen utom precis Hedemora eller? Jag har då inte märkt av någonting. Jag vet att jag inte ska klaga, det är trots allt "bara" 3 minus grader just nu. Det är ju nästan tropisk sommar om man jämför med för några veckor sedan *brrr*

Det lustiga är att när det väl blir sommar och temperaturen råkar gå över 20 strecket som kommer jag att klaga som en liten gris:
-Va vaaaarmt det ääääär! Jag dööööör! Ge mig skugga! Åh, vad jag längtar till vintern!
Känner någon annan igen sig?

Nu ska jag buttra vidare för mig själv.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0