jaha

Alla håller på att stressa just nu. Köttbullar rullas, skinkan griljeras, mamma svettas och pimplar rödvin samtidigt som hon försöker göra alla saker samtidigt medan pappa sitter med sportnytt och suckar över att travhästen som han satte pengar på sprang dåligt.

Jag har faktiskt ingen aning om vad mina egna föräldrar håller på med, men själv håller jag på att roa mig själv genom att frivilligt kolla på reklam. Med ett stänk av Emmihumor blir det mesta roligt.

Haha! Ett helt kvarter med röv! Den blir bättre för varje gång man kollar på den. Jag myyyyser!

 

 

 

 

Jag vet att jag redan har visat den här en gång tidigare, men den är så extremt klockren och jag bara älskar den!!!

 

 

 

Ju äldre en reklam är, desto bättre!...eller? Själv kurrar jag som en fet katt av nöjdhet!

 

Det är dom jag kommer på rent spontant. Skratta nu istället för att stressa sönder dig inför julen. Den blir åt helvete iallafall.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0