Sylen loser

Hallojsan!

Efter att ha studerat min blogg mycket noga inser jag nu att jag måste byta design på den. Jag vet, det är tokdrygt att läsa när det är mycket text. Jag vet inte riktigt när jag ska ta tag i det, men med tanke på hur produktiv jag är så lär det väl bli lagom till midsommar.

Solen skiner som om han fick betalt för det. Helt underbart! Det är såna här dagar som jag saknar att vara rökare. Faktiskt! Jag älskar cigaretter, det tänker jag inte alls hymla med. Tänk första ciggen på morgonen när solen håller på att gå upp och den värmer hela din kropp tillsammans med morgonkaffet (sen får man springa iväg till toan, av någon anledning kommer tarmarna igång av den här combon), eller när man sitter på ett uteservering och fikar o tar sig en cigg (sen får man väl en handväska i bakhuvudet, just för att det verkar vara rökning förbjudet överallt!). Jag kan komma på tusen olika stunder där det är underbart att röka, men minst lika många då det är riktigt äckligt att röka.

Som sagt. Jag älskar att röka. Jag älskar den där äckliga lilla stinkpinnen som smakar så sjukt jävla gott och som fyller mig med lugn. Trots att jag älskar den så mycket så röker jag bara när jag har en viss procent i kroppen eller när jag är riktigt jävla upprörd. Jag är förvånad själv över att jag klarar det så "bra". Det ultimata hade naturligtvis varit att inte röka alls, men man kan inte vara bäst på allting. Men jag är faktiskt satans stolt över mig själv.

(sjuuukt gammal bild)

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0