Godmorgon

Godmorgon världen. Får se om den här dagen är bättre.

Solen skiner, himlen är klarblå, jag är finnfri och har nytvättat hår. Vad kan egentligen gå fel?

Sitter just nu och huttrar i soffan, jag vet inte om det beror på att Magnus är snål på värmen eller om det är för att jag nyss har klivit upp. Vilket som, det är fan inte varmt ute nu. Det känns verkligen att vinterhelvetet är påväg.

Glor på Vakna med the voice, där läser dom högt ur Metro, som påstår att efter denna milda vinter som vi hade förra året, kommer årets vinter bli den värsta vintern på 1000 år. Seriöst! Blir det kallare än förra året går jag i ide. Nu vet jag inte riktigt hur mycket man kan lita på Metro, men jag blev helt grinfärdig när jag fick höra det.

Jag hatar verkligen vintern. Jag hatar kylan, jag hatar att skotta snö, jag hatar det vita som bländar en i ögonen, jag hatar tjocka kläder, jag hatar mörker, jag hatar snöstormar, jag hatar julen, jag hatar snögubbar, jag hatar snöbollskrig, jag hatar snöänglar, snö i nacken, röda näsor, fruset snor. Jag skulle kunna hålla på i en evighet.

Är det verkligen det här ni längtar efter era idioter?

 

Men när jag tänker efter så tycker jag inte om våren, sommaren eller hösten heller. Jag tycker inte om nåt.


Peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0