Kladdkaka!

E = Emmi
M = Magnus

Klockan är 21.10

E - Är du sugen på kladdkaka?
M - Njaaee... Ja kanske...
E - Jag vet inte ifall jag egentligen är sugen, jag tror nog bara att jag är sugen...
M - Joo...

*konstpaus*

M - Men kan man inte göra en halv smet?
E - En halv smet?
M - Ja, en halv kladdkakssmet?
E - Vill du ha kladdkaka?
M - Nee, eller ja....
E - Äh, jag gör en kladdkaka!



 

 

Men allting har en baksida:

 

Vet inte riktigt vad som gick fel, men det vart bokstavligt talat kladdkaka. Den vart knappt gräddad fast den var inne i nästan 25 min. Håll tummarna på att inte ugnen har sagt upp sig utan att det var jag som klantade mig. Tur iaf att smeten var god!

 

... och ja, vi fuskar med sprutgrädde.

 

 


Nu har jag gett våra kroppar en stadig sockerchock, känner mig stolt som den alfahonan jag är. Nu ska jag kasta mig i duschen (jag lovar att inte tappa tvålen) och sen blir det sängen. Jag vet inte riktigt vem jag försöker lura, jag kommer inte kunna somna på flera timmar tack vare allt socker jag har i kroppen samt allt koffein. Vill du veta hur man plågar sin kropp så mycket som möjligt? Sätt in 1000 kronor på mitt konto, glöm inte att lämna din mailadress, så skickar jag ett personligt mail med recept o dagsschema. Tack för mig och sov gott!

Peace
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0