Trött

Jag är så trött att jag blir irriterad när någon tittar på mig. Kollade på klockan sista gången 02.40-snåret... 05.00 ringde min klocka igen. Så nu har jag strukit min mans tröja, håller på att sminka mig och trassla mig igenom håret som inte ens har torkat efter nattens regnsimulator. Jag är så trött att jag är påväg att börja grina. Just nu har jag bara en sak att säga: Hur fan klarar ni detta, småbarnsföräldrar?!

Och varför i helvete kliver du upp så tidigt kanske du undrar? Jo, det ska jag tala om för dig. Jag råkade lovat i ett svagt ögonblick att följa med på nån bilträff som heter Träffpunkt 80. Min trötta kropp lovordar mig efter det smarta förslaget.

Nu har jag tyvärr inte tid att skriva mer just nu, men jag uppdaterar under dagen när min koffeinspinnade extremt trötta kropp tar sina sista krafter.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0