Som balsam för själen

Har ju inte varit sån överdriven fart här, men det beror på att jag blev nästintill väckt av Sara o Ebba imorse, sen drog vi till Vikmanshyttan.

Jag har verkligen haft det helt underbart idag! Sara är som balsam för min själ. Den blir så len och luktar gott efter en dag med henne. Love that biiiiaaatch!! Inte nog med det, man får jämt nåt att tugga på när man är där, stoooort plus! Idag bjöd hon på smaskig lasagne och sen monstermorotskaka! Omnomnom! Eller om jag ska citera mig själv: "Tack Sara, den var verkligen jättegod, men nu mår jag illa."

Och jag undrar varför min mage aldrig vill dra ihop sig...hmm?

Ebba tyckte också att det var roligt att jag kom och hälsade på. Det visade hon genom att spy på mitt ena bröst och min strumpa. Kärvänlig unge det där. Men jag gillar henne skarpt ändå. Får väl spy tillbaka på henne någongång bara.

Jag mår verkligen skitbra idag, mitt humör är på topp och allt är skitbra... en liten detalj är väl att jag är fortfarande mätt efter monstermorotskakan, men det är väl sånt man får ta.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0