Living on the edge!!

Nu är jag på väg mot mitt förflutna. Staden där polisen rånar banker, älgar tar självmord och folk försöker ta självmord genom att klättra upp i telemaster. Staden med den stora naturen, goda andan och så var det nåt mer. Staden jag pratar om är Söderhamn.



Sitter just nu i bilen med datorn i knät och dricker direkt ur en Trocaderoflaska, I'm living on the edge!!! Illa mår jag också, som den åksjuka jävla snorunge jag är...

Vi var som sagt hem till Amanda o Johannes, men då förträngde jag att jag hade med mig kameran, så jag kunde inte föreviga våran harmoniska sammankomst. Det serverades äppelpaj. Istället så knäppte jag kort på hennes stackars kaniner som jag skrämde skiten ur.

Här är dom sista bilderna på dom innan dom blev blinda av kamerablixten.


Nyss tyckte jag själv att jag var förbannat rolig. Vi höll på att lyssna på en onödigt bra låt på radion. Det var en riktigt bra låt, och jag tror att alla är rörande överens om att man har ett favoritstycke i sin favoritlåt som man vill höra extra bra genom att höja volymen. Previs så var det för mig då. Jag diggade som fan, hör att det bästa är på väg, sträcker ut handen för att höja, skriker ut till stackars Magnus "Det här är det bästa i hela låten!!", trycker in knappen som skall höja volymen. KNNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR!
Volymknappen och ändrastationknappen är äckligt nära varandra.

Peace...
Kommentarer
Amanda / 2010-09-25 @ 08:12:35

Ååh mina små matvrak :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0