Facebook igen

Jag har för ett tag sen fått äran att uppmärksamma några kategorier till angående facebooksyndromet. Ett av förslagen jag fick var av fina snyggIda och det var:

Jag-har-varit-duktig-idag-och-jag-måste-berätta-det-för-hela-världen-folket:
Du har hunnit med en hel del idag, städat, tränat och kanske till och med bakat bullar. Du måste berätta detta för världen, för tänk om någon skulle missa hur jävla duktig du är. Jag ska tala om en sak för dig. I ärlighetens namn så är det ingen som bryr sig om vad du har gjort idag.

Sen har vi alltid...

Jag-har-ett-ostabilt-förhållande-och-jag-måste-skriva-på-facebook-varje-gång-vi-blir-ihop-eller-gör-slut: Dom här tillhör egentligen till en tidigare nämnd grupp, men dom får ändå ett eget utnämnande. Det är så förbannat roligt när dom ändrar sitt förhållande varannan dag. Jag vet inte om det beror på att jag är skadeglad eller bara har otroligt dålig humor, men jag ler varje gång.

Vi-som-har-allt-annat-än-oss-själva-som-profilbild: Det är många av mina vänner som har det såhär, men jag är tvungen att säga det. Det är era snygga nunnor jag vill se. Inte eran bil, hund eller vad det nu än kan vara. Det här gäller främst er som har extremt svenska och vanliga namn, typ Anna Svensson. Söker man så får man upp 10 000 st som heter likadant, och har man inte setts på ett tag är det väldigt svårt att veta att vem det är då det enda man ser är en blå ford.

Nu skriker min underbara karl efter mig, så nu får jag tyvärr sluta. I ärlighetens namn kommer jag inte på fler för tillfället, men jag återkommer så snart jag upptäcker dom!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0