En mugg med vatten

Nu har jag tänkt färdigt för den här veckan. Skönt!

Drog hem till kusinen efteråt och snodde lite kläder, så nu har jag ett mindre klädberg att välja emellan till bröllopet. Förhoppningsvis ska väl någonting duga åt mig ;) Hon var så gullig och bjöd till och med på mat också, verkligen skitsnällt.



Vad det blev? Russin och en mugg pissjummet vatten. Hon kan det flickan!

Sen kom Magnus och tyckte att jag såg mager ut så vi satte oss och fläskade oss på Lappens och nu ska vi snart till hem Amanda o Johannes på fika. Känner att den här dagen går i Anna Skippers fotspår.

Som sagt så tänker jag inte tänka mer den här veckan. Redan nu märker jag av det. Förträngde totalt att vi skulle handla presentpapper när vi ändå var på stan, så det är bara att åka igen. Roooligt.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0