Blurk

Fan, vad det är underbart att må dåligt. Då uppskattar man när man väl mår bra...not. Hur många gånger tänker du "Åh vad skönt det är att inte ha ont i huvudet!" Jag vet iallafall att jag inte gör det.

Igår var jag jäkligt sexig, sprang runt i myskläder, inget smink, håret uppsatt i en slarvig tofs, några snygga finnar på väl utvalda ställen i ansiktet och med en andedräkt av kräk, apelsin och nyvakenhet. Jag förstår verkligen att Magnus tänder på mig.

Han var så snäll igår. Jag låg med huvudet i hans knä medans vi kollade på tv och då började han pilla mig i håret. Jag hamnade verkligen i trans och låg och mmm:ade samtidigt som jag dreglar ner hans dyra byxor. Trots detta säger han att jag är det finaste som finns och att han älskar mig. Knepig karl med knepig smak har jag skaffat mig, men han är ändå det finaste som finns.

Har fortfarande kukigt ont i huvudet, mår allmänt förkylningsdåligt, är hungrig som ett jävla djur (till följd av detta mår jag illa), men jag vågar inte äta för jag orkar inte kräkas. Fan vad det är synd om mig.

Nej, nu ska jag vara social med kusin, ramlade in här efter jag har vart på möte.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0