Som vilken lördag som helst

Denna lördag är precis som vilken lördag som helst.

Hela veckan har det varit soligt, men just idag är det mulet och deprimerande. Man vaknar upp och ser sin snygga man ligga och glo på en. Man är otroligt fisnödig, men vågar inte fisa då man vet att man kommer braka sönder hela täcket. Går upp och käkar frukost med tända ljus och en laptop som tillbehör. Skrattar åt alla fula människor som går förbi utanför fönstret. Dricker kaffet för fort så man blir alldeles hög och rolig. Retar Magnus. Klänger på Magnus. Skriker på Magnus att det är hans fel att mascaran är klumpig. Hatar Magnus över att han inte hjälper mig. Älskar Magnus när han säger att jag är fin ändå. Han är fin min man!

Sminkmusiken idag är dom gamla godingarna Cradle of Filth. Var verkligen år och dar sen jag lyssnade på dom sist. Älska!


 

Nu ska vi iväg och glo på gamla saker som står uppställda på ett bord.

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0