Buuuurk

Är det nåt jag inte är duktig på så är det klockan. Klockan sex började mitt tortyrredskap bröla. Tänkte kliva upp samtidigt som Magnus så jag skulle hinna få lite gjort. Jo tjena...

På nåt sätt i mitt sengångarstadium lyckas jag fixa så att jag får snooze från 06.00 till 08.36. (jag skulle klara mig när jag går i sömnen precis lika bra som när jag är vaken). 08.36 tjuter mobilhelvetet igen.... Faaaaen, vad är det som låter? Vad äääär klockan? Greppar sömndrucket tag i telefonen och försöker fokusera blicken medans ögonen försöker vänja sig vid det nu oangenäma ljuset ifrån mobilens display. 08.36 alltså..*gäsp* .Jag vill bara snooza lite till... Vad blir en bra tid? 08.00! Ställer om telefonen och lägger mig nöjt till rätta. Dom närmaste 25 minutrarna spenderade jag på att fundera om det verkligen blev rätt det där...

09.00 kravlade min zombiekropp ur sängen. Nu sitter jag alltså här som ett jävla ljus o väntar på nå energi/kommun/something-gubbar som ska komma och fixa. Med tanke på hur i tid såna brukar vara funderar jag på att lägga mig igen och ställa klockan på 12.00. Jag lovar att jag hinner upp och sminka mig innan dom behagar sig att avsluta sin viktiga frukostfika.

Bittefittan måste äta, annars blir hon mer bitterfitta...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0